top of page

שיקוי אהבה סודי - המדריך מושלם להפקת חגיגת וולנטינס פרטית, כולל הפתעות חינמיות בפנים.

הקושי הכי "רטוב" בחגיגות בחורף, ובפרט בדייטים (כשלא קבעתם עם חברים ואפשר לחזל"ש..) זה פשוט לצאת מהבית, בקוררררר הזה!!!.

מצד שני - כדאי, רצוי ודי חובה עלינו, מידי פעם לצאת יחד, לשמור גם זמן לעצמנו, להתפנק יחד.. - מה עושים? לדרייב-אין-דייט יוצאים!


הדייט הזוגי המושלם יתקיים שימו לב... ברכב שלכם! וואו נכון?!! אז מה עושים?

דייטלאב ברכב - מרשם מהרוקחת

1.מסלול הפתעות:

בונים מסלול, קרוב לבית (או לא.. לבחירתכם, הרפתקנים שכמותכם:) ובו תחנות כייפיות לעצירה והרפתקאות (ראו תרשים לדוגמא), כדי להשאר מפתיעים ובהתרגשות על חלל, הכינו עותק בלי "המקרא", רק עצירות סודיות. בכל כתובת תנו לשותפים שלכם לנחש מה עושים שם... .

ומה עושים באמת? כאן זה לגמרי תלוי בכם, כתובת אחת יכולה לשלב קפיצה לפיצוציה לקנייה של נשנושי דרך, כתובת אחת יכולה לעצור אצל זוג חברים לצ'ייסר ברכב, אם יסכימו לרדת בקור הזה.. איזה חברים טובים:), אוספים טייק אווי מהמסעדה האהובה (ואיזה כיף שאפשר גם סושי וגם פיצה!! פשוט אוספים מנה מכל מקום) וקופצים לצפות בכוכבים מגבעת האהבה שבכשכונה.אפשרות נוספת לנהוג כתיירים במיקום שלכם - סיבוב חורבות מקומי, בתים היסטוריים בשכונה, עץ של מאה שנה.. הכל נמצא ברשת עשו חיפשו קליל ומצאו את כל הנקודות המעניינות.

2. דש-בורד בופה:

תודו שאפעם לא ערכתם בופה אינטינמי על הדשבורד באוטו, קחו אתכם מפה חמודה וקלילה, פרסו את האוכל הטעים שאספתם או הכנתם, פליילסט שהכנתם, בום אתם בארוע אינטימי שלכם באוטו. (מומלץ לארוז אתכם מפיות ומגבונים).


3. פליילסט:

סופר חשוב, להשלמת האווירה - צרו את הפלייליסט שיתאים למסלול, לוייב הכללי (ממליצה להוסיף שירי דרך כייפים שאתם אוהבים לשיר יחד או מזכירים לכם חוויות נוסטלגיות שלכם.. לכו רחוק זה הזמן רק שלכם:)


4.חוקי הדרך:

מראש או רגע לפני היציאה, כתבו יחד מהם חוקי הדרך - כל רמזור אדום מתפנקים בנשיקה וכיף מיוחד שלכם (סתם זורקת אתם תחליטו), כל מכונית צהובה שתחלוף על פניכם מזמינה שאלה מקופסת השאלות (שימו לב לסעיף הבא).


5.קופסת השאלות: תמיד רצית לדעת למה הוא תמיד מסתובב עם מיליון דברים בכיס? תמיד רצית לשאול איזו המצאה לדעתו חסרה בעולם..? כנסו פה להדפסת השאלות שהכנתי עבורכם (יש גם כרטיסיות ריקות למילוי עצמי + כמובן שיכולים להכין יחד לבד..)


סבבוש!! איך יוצאים לדרך? ממש כאן >

פרינטים לדייט לאב ברכב
.pdf
Download PDF • 1.26MB

נכנסים כאן ונהנים מכל הפרינטים (PRINTABLES) שהכנתי עבורכם.

bottom of page