top of page

מסיבתה ורודה 🌸

עודכן: 12 באפר׳ 2020


היומולדת של עלמוש, התקרבה בצעדי ענק. . . חודשים של בקשות ותכנונים ,שלה כמובן: "ותעירו אותי בבוקר.. כשהכל יהיה מוכן, ואבא יוביל אותי ותראו לי את כל מה שהכנתם, אה וגם במסיבת תה אני רוצה למזוג תה ורוד.." אז כשהגיע בערך שבוע לפני היומולדת ממש נלחצתי.

עלמוש נולדה ביום כיפור, היא כל כך מדוייקת וכאילו משמיים ידעו שכל מה שארצה אחרי הולדתה יהיה שקט. וכך היה היה לנו בוקר חלומי אחרי הלידה, שקט ורגוע - אין ביקורים, אין טלויזיה.. רק שקט ואהבה. בהזמנה.

בכל מקרה, השנה בתאריך הלועזי שלה - בן דודה החמוד.י (עידודי מזל טוב!) חגג בר מצווש אז קצת חיכיתי עם היומולדת ואז היו חגים.. אז חיכיתי עוד קצת.. ואז נגמרו החופשים ופתאום קלטתי שכבר עבר חודש :). שינסתי מותניים, פיזרתי נצנצים בשביל הכיף ובמשך שלושה ימים (לסירוגין, בין העבודה, לבית וכו') רקחתי לה יומולדת לבקשתה - מסיבתה ורודה.

מגישה כאן באהבה את הרעיון ואת הביצוע כי זו באמת יומולדת כייפית בטירוף, סבירה לחלוטין בעלויות ומבחינת עלמוש זו היתה התגשמות היומולדת אותה תכננה. רוקחת קטנה :)

מסיבתה ורודה - יומולדת 5

#מוזמנים: למסיבתה הזמנו שנים-עשר חוגגים , מאחר וההפעלה היתה עצמית (כלומר שלי עם עצמי) התייחסתי למגבלות שלי (בעיקר הסבלנות שלי - שיש לה קווים משלה..) ובקיצור הזמנו חברות טובות טובות ובני משפחה. בנים ובנות. הכנתי הזמנה חמודה באמצעות אפליקציית FOTOR הנהדרת! שלחנו בווטאספ (למרות שבגדול רציתי לחלק הזמנות ביד ולצרף להן כפפה ארוכה לבנה כזאת, רציתי..)


אין על FOTOR

#נשנושים: ניתן לראות בתמונות ואני מאמינה שכמוני המון הורים.. סובלים מפיצול אישיות :) מצד אחד יודעים הכל לגבי תזונה נכונה ובריאה ומצד שני הלחץ החברתי הלא מתון.. של הילדים על דברי מתיקה מלאי צבעי מאכל..בקיצור החלטתי לחיות בשלום עם הפיצול והגשנו ארוחת תה כייפית (דש לטיול בלונדון) שכללה כמיטב המסורת כריכונים משולשים עם סלט ביצים, סלט טונה וכריך גבינה עם פרוסות דקיקות של מלפפון. כפי ששמתם לה התפריט ללא יומרות - כדי באמת להימנע מלחצי הילדים הכל הוגש לצד וכל אחד בחר לעצמו. לצד הכריכונים, מאפינס פיצה ומאפי שמרים שהזכירו חלה מתוקה וטעימה, על גבי הסטנדים של שני הקומות ירקות מתוקים במיוחד כמו מיני מלפפון, מיני פלפלים וכמובן עגבניות שרי בכל הצבעים :) כיף!!! בקינוחים הגשנו עוגת שוקולד כמובן עם פרפרים לבקשת עלמוש, מרנגים עם גלידה וניל וריבת תות והיו סוכריות על מקל ושערות סבתא (צמר גפן מתוק..). בקיצור הרגשתי מפוצלת, אך שלמה עם התפריט. הכי חשוב שהיה קליל להכנה וכולם היו מרוצים וגם בעיקר הייתי מרוצה שהאוכל לא היה העיקר.

#תה: הכנתי לחוגגים, תה ורוד ממותק של ילדים (ויסוצקידס בטעם פטל) - חשוב לשים לב שאין קפאין (אפאחד לא רוצה עשרה ילדים וקפאין במסיבת יומולדת :) , לקנקנים הוספתי פירות יער קפואים ומזגנו לקנקני התה שהיו על השולחן (היה קנקנן שתייה גדול על שולחן האוכל שממנו מזגנו לקנקנים הקטנים, כדי למנוע בלגן).

וכך עלמוש הגשימה חלום, "מזיגת תה" לה ולחברות שלה בכוסות קטנטנות על צלחות קטנטנטות (אנקדוטה קטנה: זה סט תה שהיה שלי כשהיתי קטנה ובחיים לא העזתי להשתמש בו ואיזה כיף אחרי שלושים פלוס שנה להשתמש בהם במסיבתה של ביתי!!) נרשמה התלהבות רבתית מהשתייה בכוסות ובכלל כל הגינונים של הטקס כולם נכנסו לאווירה וזה היה עונג לראות !

#יצירה: כל היצירה נקנתה במקס האהובים עליי: מסגרות עץ בצבעים שונים - הוצאתי את התמונה עם הפרצוף היפה של הבחורה שהגיעה במסגרת, והדבקתי דפים שונים, פרחוניים במקום - זה יהיה הרקע להדבקה.

את הזכוכיות זרקתי.

כסאות, מיטות, שידות.. פריטים מיניטורים שניתן להדביק וליצור מעין חדר פרטי ממסוגר - ריססתי בזהב.

דבק לבן, גועש, מכחולים,

מלא נצנצים, פרחים, בובות קטנות.. מלא דברים כייפים שכל אחד יכל להכין לעצמו

חשוב סינרים!! בשקל!! סינרים סגולים ויפים :).

#פסקול: שמתי לנו פלילסט של מוזיקה קלאסית קלילה לילדים ואין ספק שהפסקול הרגיע את המוד וכל הילדים נכנסו למוד כייפי של יצירה ואנגליות מסורתית.. טוב האמת שזה נמשך כחצי שעה, וזה גם היה ממש בול :)

#קישוטים: מפות, בלונים,חד פעמי (שהוא למעשה רב פעמי - חד פעמי איכותי שאני משתמשת בו שוב ושוב הוא נהדר: שוטפים ומוכן למסיבה הבאה),קישוטים לחוגגים ועוד, הכל נקנה ברשת סטוק שהיא לי בית שני :) - הלכתי על קו ורוד עדין וצבעוני .. יצא משגע!

זהו, חוגגים אהובים - הצלחתי לרקוח יומולדת כייפי , עלמוש הייתי סופר מרוצה ובמילים מסכמות:


מזל טוב!!

bottom of page