top of page

PURIM.ON


יהיייי החג האהוב עליי!!! באמת מרגש לראות ולחוות את השמחה ברחובות, האהבה שמתפזרת לכל עבר, החיוכים, הברכות והכיף הגדווווול של קצת להשתטות, ולצאת משגרת ומחיי היום יום - עונג מו-שלם! וכמנהג החג הפעם אני שולחת לכם מנות של אהבה (..הבנתם? משלוח מנות..:)) ארוזות בצלופן של רעיונות מפתיעים ומשמחים למשלוחי מנות סופר כייפים לקטנים ולגדולים.


LETS GET THIS PURIM-ON!!!

1. כשמלאו לי 6, חגגתי יומולדת הפוך - זו היתה חוויה לא נשכחת (תודה לאמאוש שלי מספר אחת!)  משלב הרעיון, ההכנה וכמובן היומולדת עצמה שבה נהניתי כל כך (האמת לא כל כך זוכרת את התגובות של המוזמנים :)) זוכרת בעיקר כמה נהניתי להכין ולהתלהב מהרעיון) - כל הרעיון שהכל הפוך. ההזמנות הגיעו בכתב ראי, בהם כתבתי שהמוזמנים לא מוזמנים לחגוג איתי יומולדת שש , שלא יגיעו בשעה 16:00 ושכדאי מאוד שלא יבואו בזמן.. זה היה הכיוון. כשהגיעו אלינו חיכו להם קערות לשתייה עם קשים, האוכל הוגש בכוסות וכפיות , עוגה הפוכה (האננס.. בכל זאת אייטיז :)) וגם המשחקים - היה לנו משחק מגניב עם קוביות ותלבושות. בכל תור אחד מהילדים צריך להתלבש בכלללל פרטי הלבוש עד שלשחקן שמולו יוצא דאבל בקוביות, שמנו מלא פריטי לבוש - כובעים, כפפות, כובעים, מכנסיים, שמלות, חולצות.. הבנתם :) השוס של היומולדת היה שההפתעות חולקו למפסידים :) מעולה נכון?.

מיומולדת למשלוח מנות 💫 ראשית הברכה (ממנה ייגזר כל המשך הרעיון כבר תבינו), בואו נוסיף לברכה הרגילה גם  ברכה מצחיקה הפוכה וסופר ספציפית- נגיד " שלעולם לא תשתו קפה קר" "שלא יעירו אתכם בשלוש בלילה לפיפי"...

ומכאן כל תוכן המשלוח אם נלך על הקפה הקר.. נכניס ספלים, קפה טעים, עוגיות, כפיות מעוצבות, אולי ספר טוב אם כבר קפה משובח.. הבנתם את הרעיון :)

2.עדלאידע 💙 שותים ושותים עד שהולכים לישון :)) האמת אצלי זה דיי מסתכם בכוס יין השניה ... כבר אז החרופ מזדחל לו, אז כאן רקחתי מארז אלכוהול מקסים מקסים - בקבוק אלכוהול טוב, שתי כוסות מפנקות ושלל אקססוריז חמודים (את כוללללם תוכלו למצוא ברשתות המקס האהובות) - קשים מוזהבים, מטריות לדרינקים.. תוסיפו משחק אלכוהול חמוד לשותים ונהנים והסתדרתם על משלוח מנות משגע!!! לקטנים אפשר פשוט גם להוסיף בקבוק מגניב של איזה מיץ מיוחד (אני תמיד מוצאת בקשת טעמים/טיב טעם - משקאות קלים ממש מגניבים בבקבוקים יפיפיים האמת אני קונה בשביל הבקבוק :)) זה המשלוח מנות האהוב עליי כשאנחנו מוזמנים למסיבות פורים, להביא לזוג המארח.. סופר כייפי וחמוד.

3.חפש את המשלוח - מתאים במיוחד לילדים או כשמארחים בחג, מחביאים בבית בכל מיני מקומות חלקי משלוח מנות: משחק חמוד, גרביים נעימות,איפור לפורים... מכינים חבילה (סטייל חבילה עוברת) ומגישים לילדים, בכל עטיפה ימצא רמז להפתעה הבאה - שימו לב להכין משהו עם הקשר בין כל החפצים: נגיד משלוח מנות לשבת בבוקר (אפשר להחביא קופסות קורנפלקס קטנות, אחרכך קערות פלסטיק יפות... בסוף יושבים לאכול , הבנתם נכון?). לבנות שלי אני מכינה חפש את משלוח המנות בסגנון נסיכות כמובןןןןן אז בין היתר הם יצטרכו לענות על חידות כדי לקבל עוד רמזים ולחפש את האוצרות שמתחבאים (האוצרות קשורים כולם לעולם הנסיכות - שרביט, כתר, אבקת קסמים וכו).

טוב, יש לי עוד מיליוןןן רעיונות אבל אלו באמת הדה-בסט!

 יש לכם גם רעיונות לפורימון ??? נשמח מאוד שתשתפו שכולם יהנו :)

חג פורים שמח חוגגים אהובים!!!!! 

bottom of page