top of page

עין קסם (A.K.A עין כרם)


בין הרי ירושלים, במעלה ובמורדי הכביש הפתלתל שוכנת לה בשקט ובציוריות קסומה - עין כרם.

השכונה המהפנטת טומנת בחובה היסטוריה רבת שנים, נוף מרהיב, פינות חמד עתיקות ואווירה שנדמה כי נגזרה מתוך ספר אגדות עתיק. רק להתהלך בין השבילים, המנזרים ובתי האבן העתיקים, משרה MOOD רגוע ונינוח - כאילו נפרדנו אט אט מהשגרה ההומה ונשאבנו אל תוך חלום.

הפעם הגענו לעין כרם, לעבודת תחקיר מעמיקה עבור חופשה עתידית לזוג מדהים - נפגשנו עם אומנים, טעמנו מהשפע הקולינרי של המקום ונהננו מיום סופר מפנק (lovvee my job - כבר אמרתי,נכון?!).

המדריך שלנו חיכה לנו בכנסיית הביקור - בה לפי המקורות, עמד בית הקיץ של אלשיבע וזכריה, שם נפגשו מרים ואלישבע כששתיהן הרות (ולימים יספרו איך יוחנן, עוד בבטן אימו, השתחוו לישו, גם הוא בבטן מרים) .. ובראשי דמיינתי את הפגישה המאושרת בין בנות הדודות, ההריוניות הברכה שניתנה וכל ההתרגשות הזו בתוך הנוף ... וואו!!!

אחרי הסיור, התרעננו עם שייק פירות (בסחיטה מקומית :)) והמשכנו לקונצרט קלאסי שהסתנכרן באופן מושלם עם הנוף.. ממש בסוף הקונצרט הרגשנו איתותיי רעב וזה בדיוק הזמן לארוחת צהריים של מלכים ומלכות.

במסעדה מושלמת, המתין לנו בסבלנות השולחן שלנו, הצופה לנוף כמובן. את ארוחת הטעימות לא אשכח עוד המון זמן.. חומרי גלם עונתיים שולבו למנות מטריפות חושים!! כוס יין לבן ו.. חברים אפילו לא לקחתי דרכון! חופשה סופר מפנקת כאן, אצלנו.

אחרי הארוחה, כשהרגשנו מבושמים ומאושרים המשכנו לטייל בין המנזרים והכנסיות, הזמן כאילו עצר מלכת כשלפתע שמנו לב שהערב יורד.. קבענו לנו טיפולי גוף מרגיעים בספא מדהים - ולאחר הפסקת תה קלה, היינו מוכנים להיפרד (לעת עתה) מעין קסם שלנו... .

חברים, המלצה חמה ורותחת לימי הקיץ... עין כרם!! קסם של מקום !!

ואם גם לכם מתחשקת חופשה קסומה ומפנקת בה נסגרו והותאמו עבורכם כל הפרטים , בתיבול הפתעות וקסמים (!!) צרו קשר ונשמח מאוד להגשים לכם חלום :)


bottom of page