top of page

הלו-ווין!!

חג ליל כל הקודשים-מאפי דלעת מתוקים-תחפושות מגניבות-תעלולים-ממתקים ושלכת צבעונית, שמח!!

כשהיינו ילדים וגרנו בקנדה (שליחות מטעם העבודה של אבי), אני זוכרת שכל כךךךך התרגשנו מחוויית ה- Trick-or-treating שהתחילה שבועות לפני בבית ספר.

שם, קיבלנו הנחיות בטיחות מסודרות לאיזה בתים ניגשים (רק כאלו שיש אור דולק בכניסה), מתי לא לטעום מהממתקים (כשהאריזות נראות חשודות או פתוחות..) לצאת רק בליווי מבוגר ועוד ועוד.

כשסוף סוף הגיע ערב החג, יצאנו חברות ילדים מחופשים ומרוגשים עם שקיות ממתקים ריקות שרק מחכות להתפוצץ בסוכרים לרחובות מקושטים ומאוווווד מושקעים - הבתים, המדשאות אפילו פנסי הרחוב כולם לבשו חג: קורי עכביש, פרצופי דלעת מכל עבר, רעשים חורקים ברמקולים של דלתות, פרצופים שנשתלו בתוך האדמה בכניסה לבתים ועוד טריקים מגניבים שבעלי הבית יצרו במיוחד לחג.. מבינה אותם!! קשה להישאר אדישים להזדמנות שנקרית בדרך המבוגרים לשוב לילדות השובבה של טריקים והפחדות :).


בית הלוואיני סופר מושקע
אפשר להשאיר את היופי הזה כל השנה?


TO MAKE A SPOOKY STORY- SHORT

לכבוד החג (ומי אנחנו חוגגימוש, שלא נהנה מכל הזדמנות לחגיגה..) קיבצתי כאן בפוסט הצעות ורעיונות מפחידים, מרגשים ומרטיטי עצבים... ווהאהאוהוהוא, לבילוי בארצנו היפה והסתווית.

כוכבית קטנה לפני - כל אחד ומה שמפחיד אותו, נגיד בשבילי בית רדוף, מבוכים חשוכים, יער חשוך.. - לא מפחיד. חציל - כן :) אל תשאלו יותר מידי, זה פשוט כך. לכן, ניסיתי כאן לתת קצת מכל כיוון ואם יש לכם עוד רעיונות מפחידים - מוזמנים להוסיף בתגובות - שכולנו נפחד יחד :).

👻.חדר בריחה - הסופר אובייס שיש, יש חדרי בריחה משובחים שבהם הסיפור המותח, הרעשים מלחיצים והמומיות שבחדר יגרמו לכם לפחד ולהתחדד בדרך לפתרון ויש כאלו משודרגים עם שחקנים שמצטרפים למשחק בלי ידיעתכם וגורמים לכל הסיפור להרגיש כמו הזייה.. מניסיון, הכי כיף ללכת קבוצה של חברים טובים, להתחמם באיזה דרינק או שניים קודם ואז כשאתם מרגישים "חדים" להיכנס לחוויה.. מבטיחה לכם אדרנלין בשמיים וחוויה מטורפת שתרצו רק לשחזר שוב ושוב.

👻.מבוך אימה - בארץ יש כמה מבוכים מפחידים בטירוף שכל החוויה חשוכה לגמרי, למעשה זה רק אתם וה"חברים" שמחכים לכם לאורך המבוך... והאהאוהואוה - כאן דווקא ממליצה לכם לשמור את דרינקים לאחרי שתוכלו להסדיר נשימה ולצחוק על הצרחות שלכם יחד :).

👻.טיולילה - בגדול ועל פניו, חוויה זו היא דיי תמימה אבל אם תפנו לטיול הנכון ותחפשו אחר חוויה לילית פראית בטבע או לחלופין ברחובות או באזורים עם סיפורי מור"ק מובהקים ומפחדים - תיהנו מהלילה הקר, הסיפורים המסתוריים והאווירה שאין שנייה לה כשאתם בחוץ וחשופים לכל. לא לשכוח לארוז איתכם פנסים, נשנושים ותחפושות.. אם כבר :)).

👻. בינג' סרטי אימה משובחים - וואוווו כמה סרטים מעולים יש, סרטים נוסטלגים שמותחים אותך עד הקצה ברמת הטירוף או חדשים ומבעיתים ברעיונות המטורפים שהגוף משקשק.. בכל מקרה עם תוספת של נשנושי חג מותאמים (לחצו ועברו לקישור לדוגמאות מעוררות תאבון וחשק) תסגרו לכם ערב מחשגז במיוחד!


ולסיכום -

בכל דרך ספוקית בה תבחרו, חוגגימוש - שהאומץ והכיף יהיו עמכם :) תהנו!!! חג שמח 👻



bottom of page