top of page

חופש גדול במחיר קטנטן

עודכן: 12 באפר׳ 2020


בעיצומו של החופש הגדול - כשכבר דיי התרוקנו מאגרי היצירה/הפעלה ושמחת החיים (סתם..:)) הרגיש לי נכון להעלות קצת פעילויות חינמיות לחלוטין, שקלות לתפעול, מסבות אושר רב והכי חשוב קצת מנערות את כולנו מהרגיל והמוכר.

יש מצב גדול שאני לא מחדשת לכם כאן הרבה, אבל החלטתי לרכז פעילויות כייפיות ומומלצות שיהיה מקום אחד המאגד אותן וגם תוכלו לעשות מעין צ'ק ליסט כזאת - לעבור ולסמן את מה שכבר עשיתם ולחכות לבאות.


אש אש מדורה (בהתאמה לבית כמובן)

הכל אני י(א)כול בחופש הגדול !

  • קמפינג בתוך הבית!!! תקשיבו זה היסטרי, פותחים אוהל על מזרון (או על מליון שמיכות אחת על השנייה, הרעיון שיהיה מצע נוח), מכניסים כריות, שמיכות (כל הנוחות שרוצים) ארוחת ערב על הרצפה בסלון (קלחי תירס, מלפפון לא חתוך.. ממש קמפינג) ומעבירים ערב שלם עם סיפורים, שירים והרבה צחוק וכיף! אפשר גם לצבוע את הפנים (האמבטיה קרובה..), לצייר עם משחת שיניים על בריסטולים שחורים ועוד ועוד. לא לשכוח: שקיות "צידה לדרך" - פנס אישי, מגבון לח, תג זיהוי אישי..

  • משחקי קופסאה/משחקים של פעם : סוגרים את כל מכשירי המסבי דעת :הטלויזיה, פלאפונים, מחשבים.. מארגנים המוווון משחקים : רמיקוב, מונופול, טאקי, תחרות ליפוף נייר טואלט, מצא את הסוכרייה בקערת הקמח.. כל המשחקים של פעם! תוסיפו קערות של פופקורן בטעמים שונים (יש מליון מתכונים ברשת) פיצה הומייד , קנקן לימונדה קרה (שהכנתם יחד כמובן) ויש לכם את הבילוי המשפחתי המושל-ם! לא לשכוח: צ'ופרים לכולם.

  • מאסטר שף משפחתי - מכינים ארוחה יחד (הכן את הפיצה שלך/ארוחה מסביב לעולם/ארוחה מיסתורית..), הולכים יחד לשוק/סופר מה שנוח לכם. קונים את המצרכים לפי רשימה שהכנתם יחד בבית (לקטנים אני נותנת להדביק סמלים מהעיתון, נגיד תמונה של קופסה של חלב, תמונה של לחם..). חוזרים הביתה מתחלקים לעמדות עבודה (הקטנים יכולים להיות אחראים על עריכת השולחן, סידור המפיות..) מכינים יחד ארוחת מסעדת גורמה משפחתית ונהנים! לא לשכוח : הכל ניתן לניקוי/החלפה/ביעור.. לא למהר לקחת את הזמן ולהנות.

  • קאמרי אצלנו בבית! מחליטים על סיפור אהוב שכולם מכירים (נגיד האריה שאהב תות אצלנו) וממחיזים אותו. תלבושות, פרופס - מכינים הכל, ממחיזים וממחזיים שוב ושוב (כי ככה זה ילדים נתקעים על ריפיט שעות ) כיףףף אדיר! בסיום כמובן משמעים מחיאות כפיים סוערות מיו טיוב ומחלקים גבעי הצטיינות לשחקנים. לא לשכוח: העולם הוא במה וכולנו שחקנים, במיוחד ההורים.

  • והלהיט האחרון אצלנו: הרקדות! תאמינו או לא אבל הקטנות שלי מטורפות על הרקדה כלומר: הן אומרות לי איזה תנועות לעשות ואני אחריהן. שמים מוזיקה (וכאן חברים, יש מקום למפלט שפוי כי הן זורמות איתי על מוזיקה שאני אוהבת.. העיקר שאעשה אחריהן את התנועות:). כמובן מתלבשים ומתגנדרים להרקדה, מסדרים את הסלון, מוסיפים מראה גדולה מאחד החדרים ומתקרנבלים :) לא לשכוח: קשה בריקודים, קל בהשכבות.

ויש עוד מליון אפשרויות כייפיות, ממוזגות וחינמיות לגמרי - יש לכם רעיון? שתפו ושכולנו נהנה!!!

המשך חופש גדול כייפי ומהנה

bottom of page