top of page

עד סוף (חופשת) הקיץ...

עודכן: 26 בספט׳ 2023

החצבים פורחים, הבריזה נעימה (באופן עקרוני* אם כי בשעת כתיבת פוסט זה, גל חום שוטף אותנו :), התרגשות מתוקה של התחלות באוויר .. הגיע הזמן להנות משיקוי סוף קיץ מושלם!

מה אסור לפספס בחופשת סוף הקיץ אתם שואלים (ובצדק!!)?

ריכזתי עבורכם את חמשת הגדולים שלי, (האהובים עליי, תרגישו חופשי לשנות, להוסיף ולהחליף מה שמתחשק לכם - אפשר לשבת יחד ולהכין רשימה כזו, כפעילות הכנה :) - מקווה שהרשימה תעורר ותגביר את החשקים לחגיגת סוף הקיץ הפרטית שלכם!

מתחילים:

  1. הברור מאליו לגמרי - הים!!! רגע לפני שהקיץ נעלם, זה ה-זמן לספוג ים כהלכתו!. קרני שמש חמימות (לכו מוקדם בבוקר או אחר צהריים.. אחח תענוג!), הבריזה המלוחה, החול החם.. שימו לכם מטרה לטעון מספיק אנרגיית ים חמימה ונעימה שתספיק לכל החורף המתקרב - מגבת על החוף, ליטוף של שמש ורחש הגלים.. סה טו. שנשדרג? קחו אתכם חברים, ארוחת ערב, צאו להליכה על החוף, או בלו סופשבוע שלם בקמפינג על החוף עם זריחות כוכבים, שקיעות מטריפות ויקיצה טבעית ברבע לחמש בבוקר :) אמרנו לספוג - אז סופגים.

  2. טיול בעקבות פריחות ובראשן- החצבים! כמה מרגש לראות את הטבע מתחדש בכל שנה, פטריות מסקרנות, פרחים ריחניים וצמחים עונתיים.. חיפוש קליל במרשתת אחר פריחות סוף קיץ ותמצאו את טיול הפריחות המתאים עבורכם. שנשדרג? לא לשכוח להנות מפריחות ש*אינן* מופע בטבע (אבל בהחלט מהוות חלק חשוב) ועתידות להעלם עד הקיץ הבא.. לדוגמה - פריחת הפיתה הדרוזית על הדרך, המלבי עם הקוקוס והבוטנים, דוכן הסברסים המתוקים... בתאבון :)

  3. להנות מהלילה החמים - פעילויות בחוץ בשעות הערב: הליכה בערב עם הריח המשכר של הפריחות באוויר, הופעות חיות - חשמל באוויר ורוח נעימה, עם הלהיטים שאתם אוהבים - חלום!. פסטיבלים, סיורי ערב - חפשו אותם סביבכם, תופתעו לגלות מה מסתתר מתחת לבית (חפשו ביקב האהוב עליכם, הבית קפה השכונתי,מרכז התרבות הקרוב אליכם - מתקיימים המון ארועי סוף קיץ וזה באמת כיף). שנשדרג? מתחילים מאוחר ממש ונהנים גם ממזג אוויר מושלם וזריחת סוף קיץ שאין דברים כאלה!!.

  4. אהבת קיץ - החלק הכי מרגש בכל קיץ התאהבות עונתית :), מצאו משהו חדש להתאהב בו - זה הזמן להתנסות באפיית לחם המחמצת שכל כך רציתם לנסות, להתנסות בנגינה על הקונטרבס לכמה שיעורים - לבדוק כיוון, לקרוא סופסוף את הספר של הסופרת המדהימה שעדיין לא הספקתם.. מי יודע אולי תתאהבו?. שנשדרג? שפה חדשה! אפליקציות מעולות ללימודי שפה נמצאים בחינם לגמרי סביבכם, אולי הקראש הבא שלכם בכלל יפני? :)

  5. סעיף להורים* - מבלים רק מבוגרים! בבוקר! - מובן, נכון? השדרוג כבר בבסיס הסעיף.


שקיעת קיץ וברכת ביוש
ביי קיץ

ונסיים בציטוט כמתבקש :)

"וכך, עם אור השמש ופרצי העלים הגדלים על העצים, בדיוק כפי שקורה בסרטים בהילוך מהיר, נתקפתי באותה ודאות מוכרת כי החיים מתחילים מחדש בסוף הקיץ."

(גטסבי הגדול / פ' סקוט פיצג'רלד ),


סוף קיץ שמח חוגגימוש - נפגש בעונה הבאה! (סטגדיש!).




bottom of page