top of page

נתחיל בהתחלה :)

עודכן: 13 באפר׳ 2020


"And so the adventure begins..."


היי, חוגגים יקרים - נעים להכיר !

שמי הדס, בת 33 נשואה לטל, אם לעלמה ויובלי אוהבת לנשום אוויר של חופש, לטייל במקומות חדשים, לחוות ולטעום מעולמות שונים, לצחוק ולהתרגש עם הקרובים לי.

בשנים האחרונות עסקתי בפרסום דיגיטלי - נהניתי מעולם יצירתי ומאוד מאתגר שאליו הגעתי לאחר תקופה ארוכה בתחום התיירות (עסקי המלונאות, נסיעות והסעדה). לאחרונה ויחד עם לידת בנותיי החלטתי לאזור אומץ ולצאת להרפתקה חדשה ומסעירה - העיסוק המהנה ביותר עבורי ושאני (בכל הצניעות) עושה הכי טוב - רקיחת חוויות.

במהלך השנים, מאז ומשחר משפחתינו. תמיד נהגנו לציין אירועים שונים בחוויות שונות. לעיתים חגגנו אירועים שונים בצורה נורמטיבית- עם בלונים, עוגות יומלדת, משחקים והפתעות.. ולעיתים, איך נאמר- יצאנו מגדרנו למצוא את הדרך לציין ולחגוג בצורה אחרת. בצורה שתהיה מהנה לכולם, מעניינת ובעיקר חוויתית... (גילוי נאות: ויקי, אימי , היא אם-כל-החויות-המפתיעות המייסדת ולה כל הקרדיט על היצירה שהתפתחה עם השנים).וכך, מצאתי את עצמי מפיקה ורוקחת לחברים ולמשפחה דרכים שונות, יצירתיות ומפתיעות להנות ביחד.

מתוך תפיסת עולם שבה החיים הם כל כך שבירים ועדינים, וכל רגע של אושר ושמחה יש לנצור ולהחזיק בו בל יתפוגג, אני יוצרת חוויות שישארו עמנו ויספקו את ה"דלק" לכל המאורעות שעשויות ועלולת לבוא.

לפני שלוש שנים נשברנו. אבא נפטר בפתאומית והשאיר תהום עמוקה ושחורה אחריו. מה שנותר אלו הזכרונות. והיום יותר מתמיד אני שמחה שיש במה להאחז.

בכל אותם הרגעים הקסומים, המצחיקים, המרגשים ומלאי האהבה ואושר שיצרנו יחד - הגעגוע אינסופי אך יחד עם זאת אני יודעת ש"סחטנו" כל טיפה מהזמן שהיה לנו יחד ועל כך אני אסירת תודה. ואלו באמת החיים. להיות יחד עם האהובים ולהנות מהיחד, ביחד.

בעידן שבו הזמן של היחד כל כך חסר.. יש צורך ממשי בחוויות משותפות שנוצרים לעד. בכנות, את הכלללל תוכלו להפיק בעצמיכם וכמובן תוכלו להעזר בבלוג לכך. אך, לכל אלו שידם אינה משגת את הזמן הנדרש לחשיבה יצירתית, ארגון, תאום והפקה- אני כאן. יחד נכיר ונרקח עבורכם את התמהיל המדוייק ל-חוויה בח' הידיעה. בין אם תבקשו לערוך אירוע קסום ומיוחד, טיול-בהפתעה, פעילויות משעשעות שיתפרשו על פני שעות סופרות ומדהימות, יממה או ימים סופר מהנים.

אין הגבלה להרכב ה"יחד" - זוגות, משפחות, קבוצות חברים/ות , עמיתים לעבודה, שכנים וכו' וכו' הכל אפשרי . הדבר היחיד שתתבקשו להביא הוא - אהבה. כי בלעדיה אין טעם בדבר. פשוט ואמיתי.

מצידי אני מבטיחה ומתחייבת למקצועיות, יצירתיות, אמינות ושירות מפנק מתובל בהומור והמון אהבה שתמשיך הלאה והלאה לתוך החוויה הפרטית שלכם.

להתראות בחוויה הבאה שלכם​,

הדס, רוקחת החוויות 🌟

bottom of page