top of page

או אה הנה זה בא !!!


הכירו את אור, בחורה מתוקה ומהממת שביקשה להפתיע את בן זוגה לכבוד חגיגות השנה הראשונה לנישואיהם ב --- > שיקוי הפתעה!!!

מתוקים כבר אמרנו?! מאחר ומדובר בזוג מקסים (ומתוק) , בתחילת דרכו התקציב בואו נגיד... מאתגר משהו :)

לאחר שמילאו את השאלון ישבתי לחשוב -

הרעיון בכללי רומנטי ולא קיטשי , מפתיע ומרנין , זוגי וצעיר.... מאיפה מתחילים?

כשלא מכירים את הצד השני יותר קל (נשבעת) לרקוח...

הכל פתוח, אין הגבלות (מלבד השאלון כמו בהפתעה הנוכחית שמדובר בצמחונים חמודים), יש אינסוף אפשרויות מטריפות ומיוחדות ויש המון חשק לחגיגות !!!

התחלתי מרעיון כללי שהתקשר לי לאהבה של הבן זוג למוזיקה.. משפטי אהבה מרגשים משירים (לא קיטש) וכך למרקחה כבר התחיל רחש-לחש נעים... בחרתי משפטים משירים מוכרים ומפתיעים שיתנו מעין מסגרת וטעם כללי ליום שביקשו.

המרקחה על האש ואני ממשיכה לבחוש ולהוסיף : מקום לינה רומנטי (מאחר והזוג סימנו "אחר" בהעדפות הלינה) שכרתי דירה קסומה בלב הטבע (כאן המקום להזכיר שאיני רוקחת חוויות שאיני מכירה, את הכלללל אני בודקת ,מתנסה ורק אם התאהבתי בטירוף - החוויה נכנסת למאגר המפנק :)).

למרקחה הוספתי גם בוקר שיפתח בשיא הרומנטיקה עם פעילות "מחזקת זוגיות" ,מול הנוף המדהים של הרי יהודה, קפה ומאפה וממשיכים לסיור חוויתי מלא טעמיות וריחות, משם לפעילות קצת מאתגרת (נדרשת חשיבה, הליכה קלילה ושיתוף פעולה) , עוצרים בפסטיבל מוזיקה מקומי לקבלת השבת ולקראת הערב שבים לדירה עם חבילת ההפתעות (בה מחכות לזוג עוד מספר צ'ופרים מיוחדים להם) נחים ומתפנקים וכשהרעב יתן את אותותיו יוצאו השניים כאחד, מאוהבים ושמחים, לביסטרו חגיגי (שם מחכה להם הפתעה נוספת בליווי תפריט זוגי ומשכר).

וכך חברים, פותחים שנת נישואין חדשה !

מאחלת לזוג המיסתורי שלי המון המון הפתעות, שנים של אהבה וחברות טובה והמון המון חגיגות קסומות!


bottom of page