top of page

Leave momY alone

עודכן: 12 באפר׳ 2020


בזכות ובהשראת ה-Girl's night עם חברותיי ובריטני-ביץ', אמש בפארק הירקון,

הגעתי למסקנות הרות הגורל + רקחתי ערכת אמהות בחופשה שסופר מומלץ להכין לקראת המפגש הבא שלכן.

הרה?

  • אפשר להוציא את האם מהבית, אך לא ניתן להוציא את הבית מתוכה (פשוט תסתכלו בתיק "יציאה" שלכן: שאריות של אוכל, מליון סיכות וגומיות, מגבונים לחים, סוכריה דביקה בטירוףףףף, מליון טישוייים מפוזרים להם בגולגולים, פלסטר ללא דבק ועוד הפתעות).

  • הכי הכי כיף להיפגש עם חברות טובות כאלו, שכשאת מראה להן את הכדור צפלין הענק בהתלהבות "תראי את הבלון הענק שם בשמיים" (כי יש לך התנייה מטורפת כזו עם טרקטורים, בלונים, רכבות, סוסים, ספסלים, חיפושיות.. עולם, בקיצור כל פרט בעולם בערך שיכול להשיג עניין ושקט:)) - הן פשוט מהנהנות בהבנה ויודעות שפשוט יצאת מהקשרך.

  • לצאת מהבית בשעה 17:00 לערב עם חברות זו לא רק המלצה אלא ממש ציווי רפואי/פסיכאטרי : לצאת לערב מבלי לעבור את סאגת ארוחת הערב, מקלחות והשכבות.. זה פשוט, פשוט להיות ערה בדייט שלך עם הבנות. זו באמת אחת הפעמים הבודדות בהן אשכרה היינו ערות ולא גמורות ומנסות להמריץ את עצמנו בשעה 21:00 למפגש... סופר מומלץ! ואגב, כולם הסתדרו יופי (אמנם נמצאו במיטות שונות, בערבוביה אבל כולם ישנו וזה העיקר!).

  • עם הילדה הראשונה, אני מודה, היה לי ממש קשה להתנתק (אכלה, לא אכלה, נרדמה.. בכתה הרבה? אני כבר חוזרת..) בילדה השנייה זה יותר בסגנון של : "(צרחות ברקע, מדברת עם אמא שלי) איך הן? (לא שומעת כלום רק צרחות), טוב אמא אני לא שומעת כלום, תסתדרו, היא אוהבת להתקלח בגיגית האדומה ביי ! " הגיע הזמן שאפרגן לאמא שלי , שבכל זאת גידלה שלושה ילדים ועוד עשרות ילדים עברו תחת טיפולה המסור והמקצועי בעבודתה כמרפאה בעיסוק אמא .. תתפנקי!

  • עם כל העייפות שבלחזור הביתה אחרי 6 + שעות פלוס של עמידה והליכה ל/מ פארק הירקון, אחרי יום עבודה ושנים ללא שינה- אין, ולא יהיה, אושר גדול מלצלול לתוך שיחת בנות באוטו על רקע מוזיקה אהובה, לדבר בזמן שלנו, עם אתנחתאות של שתיקה (כי אפשר וזה ממכר ..קצת שקט),, צחוק מתגלגל ממיחזור בדיחות/רגעים הזויים בפעם המיליון זה כל כך כיףףף - פשוט להיות יחד, ביחד.

  • שינה לוקחת מקלחת.

תנו לעצמכן את הערב הזה, ממש לא צריך לחכות לבריטני שתגיע! פרגנו לעצמכם יציאה מוקדמת פעם בחודש זה הבדל מטורף !!! ובנימה זו - Leave mom'Y alone , p-l-e-a-s-e


תנו לאמא לנשום

ועכשיו זה בדיוק הזמן, לספר לכן על חבורת בנות מדהימה, שביקשה לרקוח לכבוד יום הולדתה ה-40 של אחת מהן, שיקוי הפתעות יומי !!!

טוב הן הפתיעו אותה! הן אפילו לא סיפרו לה על החופשה בהפתעה אלא רק אמרו לה שהן לוקחות אותה לחגוג. בתחילה, היא קצת נלחצה (מה לארוז, למה צריך נעלי הליכה???? ממתי בעלי יודע??..ועוד ועוד) , אחרכך (אחרי שעתיים בדיוק) פשוט החליטה לזרום וזה היה מופלא!

חוץ מהמסלול המיוחד שרקחתי להן עם תחנות רבות (ארוחת בוקר מדהימה בנוף פראי, סדנה אינדאנית לפתיחת צ'קרות וחיבור, הופעה, אלכוהול ועוד הפתעות משתנות ומשוכללות :) קיבלה כל אחת מהבנות :

ערכה לאם בחופשה.

הערכה כללה:

בקבוקון של וודקה בטעמים+ קשית נייר ממותגת.

פנקסון חמוד עם משפטי השראה והרבה מקום לכתוב מה שבא.

עט מזהב.

סוכריות טעימות במגוון טעמים.

שקית פחמימות טעימות - בייגלה, צ'יפס, תערובת מאנצ'ס מה שבא לכן.

כדור גומי - להורדת הסטרס.

שפתון לחות.

כיסוי עיניים מקרר (ניתן להקפיא ולהניח על העיניים זה אמור להוריד את השקיות:))

תג זיהוי "אם בחופשה" (חובהף שאם במקרה מישהו בסביבה יפספס: שידעו, שיוקירו ושיכבדו את המעמד).

כמובן, שניתן להוסיף מה שמתחשק - אך בנות, זו לא הכמות.. זה העיקר שיצאתן מהבית !

לחיי חופשות מדהימות וכמה שיותר :)

יש לכן רעיון? ניסיתן ובא לכן לשתף?? כתבו לי כאן מטה אשמח מאוד לקרוא :)

bottom of page