top of page

בים לבן ☁


אז הנה אנחנו, בעיצומו של החופש הסמי-גדול של סוכות..

וכרוקחת חוויות שהיא גם אם בעצמה, החלטתי הפעם לשתף אתכם ביום סופר כייפי שערכנו כל המשפחה (גדולים וקטנים, דודים ובני דודים ואפילו גם סבתות וסבים!) זה התחיל במסע/טיול אחר שדה כותנה משגע, אחרכך הכנו לאונג' מפנק לילדים וכמובן קצת פינוקים טעימים לכולם, מבטיחה לכם הנאה מושלמת!!!

בים לבן, קבוצת ילדים קוטפת : לאן נוסעים ?

אז כך, אם אתם באזור המרכז -דרומה, יש שדות כותנה בכניסה לשמורת מבוא אשדוד וגם על כביש 40 באזור ניר בנים, כביש גת - תל ערני, עמק שורק ליד צרעה, מזרחית לכביש 6 מול קיבוץ רבדים (דרומית למחלף שורק) - פשוט נוסעים ועוצרים..אם יתמזל מזלכם תוכלו לצפות גם בקטיף עם המכונה האדירה שנקראת -קטפת כותנה, וזו באמת חוויה קסומה.. .

ואם אתם באזור הצפון - באזור כפר סאלד, כביש 918 בחלקו הצפוני (אם יש עוד מקומות נשמח להכיר - כתבו בתגובות :)) תוכלו למצוא שדות לבנים ומהפנטים.

עם הסבר קצרצר לילדים (שלא היו מרוכזים כל כך כי רצו כבר לרוץ בין שדות "צמר הגפן") - אודות הכותנה, וכן הוראות שכללו לא לקטוף (כי מדובר בשדות חקלאיים) אלא רק לגעת ולהביט.. יצאו הילדים במחולות שירה ושמחה אל תוך השדות.. זה באמת מראה מדהים ומאוד פוטוגני :) אל תשכחו מגפיים לכולם!


עננים עננים

אספנו ענף אחד של כותנה למזכרת והמשכנו הביתה להכנות לאונג' פינוקים בבית (תפס אותנו גשם כייפי וכך האפשרות של פעילות בתוך הבית שנותנת הרגשה של בחוץ, נראית כמו הפתרון המושלם).

מה צריך?

בריכת שחייה מתנפחת

כריות ושמיכות

מלאי פינוקים.


לאונג' מפנק לילדים ולגדולים

מלאי פינוקים :

באווירת החורף והצמר גפן, הכנו פופקורן, מים בבקבוקים אישיים להם הוספנו מדבקות של עננים (יש בסטוק ממש חמודים, או פשוט גוזרים מדבקות לבנות בצורת עננים..) והמון המון פירות מסוגים שונים - את כולם , בעזרת כף פריזיאית, חתכנו לעיגולים חמודים והרכבנו על מקלות ארטיק (שהם העדפה שלי כי אין להם שפיצים כמו השיפודים וגם הם קטנים יותר כך שזה יותר חמוד ונוח).

פעילות "פלאפית" שעשינו באווירת היום: אספנו בקבוקי מים קטנים, ובעזרת צמר גפן והרבה דבק לבן, הדבקנו מסביב ויצרנו לוק מעונן..ענני גשם חמודים אם תרצו.. הילדים היו מאושרים מאוד וכיוצא מכך גם אנחנו :) סרט חמוד של פו הדב וסגרנו יום סופר-דופר כייפי!

כאן בקישור תוכלו לראות סרטון הדרכה חמוד : על איך להפוך את העננים הללו לעננים מוארים ומרחפים :)

ובנימה סופר אישית, השבוע עלה פוסט בקבוצה גדולה בפייסוש בו אישה יקרה חיפשה אחר רוקחת החוויות.. הפוסט עורר גלים של התעניינות ברוכה ואין מאושרת ממני! אני רק אבקש לאזור קצת סבלנות מכל הפונים.. אני חוזרת לכוולם! לוקח לי קצת זמן כי עם כל חוגג אני אוהבת לדבר, לשמוע, להכיר.. וכך גם לרקוח את השיקוי המושלם עבור החופשה שלכם. אז תודה רבה רבה לכולכם, מאחלת המשך חג שמח 💙ואם גם לכם יש טיפים/ רעיונות כייפים לחופשות עם המשפחה או רק למבוגרים.. כתבו כאן בתגובות מטה!

bottom of page