top of page

מה עושים? מבלים!

עודכן: 12 באפר׳ 2020


והפעם , אספתי עבורכם חוגגות וחוגגים יקרים פוסט סופר מדרבן לצאת לחגוג אהבה וגם, לחגוג את הארץ המדהימה שלנו על שלל פעילותיה הסתוויות 🍂 בקיצור זמן לצאת להרפתקה חורפית ולהתאהב !!!


יהיייי זמן לעצמנו!!!!

ובראש המצעד שלנו :

מסעדות פתוחות - המיזם המהמם של מירב אורן, המשלב קולינריה ותרבות מקומית , פותח בין התאריכים

14-18.11.2017 לרווחה את מטבחיה של הבירה שלנו, ירושלים בשלל ארועים טעימים, מגניבים ושוברי שיגרה! כנסו לקרוא ולבחור את האירוע אליו תצטרפו. שימו לב יש צורך בהרשמה מראש (גם אם לא נדרש תשלום). שלבו את הביקור שלכם בסיור כייפי בעיר העתיקה, בשוק מחנה יהודה או סתם בשיטוט אירופאי ברחובות הבירה (מתחם התחנה הראשונה..) רומנטיקו במיוחד!

צעדת בן גוריון - זמן לפרגן קצת להיסטוריה ולציוניות, הצעדה המתקיימת כבר 20 שנה, משחזרת את הצעדה הקבועה והספורטיבית של בן גוריון יום יום, לבחירתכם שלוש רמות צעדה שונות - שלבו את הצעדה עם לינה באזור ארוחה טובה וסגרתם חופשה חלוצית ישראלית סופר כייפית!

פסטיבל צלילים במדבר - הפסטיבל השנה מתקיים בין התאריכים 13-16.12.2017 ומאחר ומדובר בחופשת חנוכה, אני מעלה כאן את הנושא עכשו שיהיה לכם מספיק זמן לארגן ולהתארגן על מקום לינה וכל המסביב. יש גם טיולים משלימים שתוכלו להזמין ולהצטרף אליהם מראש והכל נמצא באתר של מועצת הנגב (ושאפו על אתר סופר מזמין) המדבר על כל צורותיו, צלילים מופלאים ואתם.. מה צריך יותר מזה??

גם בצפון, מפרגנים לעגורים ולספורטאים ב- מרוץ העגור וגם כאן אם אינכם נמנים על האצנים, זה זמן קסום לבוא ולפרגן לעבודה הקדושה שעושים כאן בארץ לעגורים. במשך השנים (מ1999) כ-30 אלף עגורים מוצאים בית חמים ונעים לחרוף בו :) מה ששומר על הקהילה של העגורים ועוזר להם להתפתח ולגדול... . מרגש!

סיורי שווקים : עכשיו שכבר לא חם, ואפילו מאוד נעים.. המלצה רותחת שלי על כרטיסי הטעימות של ייאלה באסטה - פשוט מזמינים מגיעים לשווקים ונהנים ממסע טעימות סגור ועצמאי שלכם.. השוק של עכו!!! השוק של נצרת!!!

מחנה יהודה כמובן ושווקי תל אביב (לוונסקי, כרמל והפשפשים) בילוי טעים ורומנטי בארץ!! יש בנוסף לכרטיסי הטעימות סיורים מודרכים, אפליקצייה מגניבה לסיור לבחירה ועוד ועוד בקיצור כנסו שווה ממש!

יש עוד המון המון פעילויות מדהימות בארץ.. - אך קצרה יריעת הפוסט ועל כן מבטיחה להשתדל לעלות גם בעמוד הפייסוש של רוקחת החוויות, אז ה-הצעה שלי, בנוסף למידע כאן, חפשו את העמוד הרשמי של כל עייריה אליה אתם מתכוונים לנסוע (גליל עליון, ירושלים, עכו, תל אביב..) הם למדו את כוחה של המדיה הדיגטלית (PRAISE THE LORD) אז באמת ניתן למצוא שם מידע רב ולפעמים אפילו הנחות!! ואם לכם יש הצעה כייפית, כתבו לנו כאן שנוכל גם להתנסות ומי יודע אולי ניפגש בתור לשוקו חם ומרשמלו בשוק :)

bottom of page