top of page

לונדון לא חיכתה לי אבל הבלוג כן!!! וגם הפתעה פורחת לכבוד החג!


עבר קצת יותר זמן, ממה שרציתי ו/או תכננתי עד לכתיבת פוסט חדש -

ולא שלא זרם בי הרצון העז, לכתוב שוב ולשתף, אלא שרצף החיים המטורף שכלל בין היתר: חופשה בלונדון (וזה כבר ממש נראה כמו חלום מחיים אחרים..), מחלות חורף ארורות שלא ממש רוצות לעזוב (יש עוד מישהו שמרגיש שהחורף הזה הוא רק בסימן מחלות..?) וכמובן חופשות הפתעה קסומות ומשמחות בטירוף של חוגגים שמחים - מילאו לי את הימים, השעות והדקות של התקופה האחרונה ובקיצור - התגעגעתי בטירוף !!! אז בואו נתחיל 🔻🔻🔻

על סדר היום שלנו: סיכומון של #כריסמסלונדון והפתעת ט"ו בשבט שכיף להעניק באהבה לחברים, לילדים, בארוחת חג או סתם לשמור את הרעיון למתי שבא - ויבוא לכם,מבטיחה :)

כריסמס-לונדון : את רוב הדברים אתם כבר בטח מכירים/שמעתם/הומלצתם בעבר.. ולכן אני מסכמת כאן את הדברים שהם הדה-בסט מבחינתי, לתוספות לסופשבוע בלונדון סיטי

(לחצו על המילים המסומנות קו תחתון למעבר לאתרים הרשמיים).

כרטיס אוייסטר: משדה התעופה (הית'רו) - יורדים לתחתית רוכשים כרטיס אוייסטר (צדפה בעברית) - סופר דופר משתלם, אפשר להנות מנסיעות רבות בטיוב, בחשמלית, באוטובוסים, במספר קווי רכבת אזוריים וב-DLR. בסיום הטיול בשדה התעופה, החזרנו את הכרטיס למכונה והזדכנו על הסכום שלא נוצל (למה אין כזה בארץ, למה).

קלאב קווטרס הוטל - מומלץ בחום!!! המלון ממוקם במרכז (טראפלגרד סקוור), שירות אדיב, מלון חמים ונעים המחיר מושלם!

#שימו לב שכשהם כותבים בליני לצד הבחירות השונות של מסיבת התה - מדובר בדרינק ולא בבליני החמודים שחשבנו (לא שהתאכזבנו מדרינק אחרי טיסה..)

בגלל שהיינו רגע לפני הכריסמס היו המון ירידי חג ושווקים משגעים שבאמת פשוט לשוטט ולספוג את האווירה היה קסום. ראוי לציין את הפארק שעשועים בהייד פארק הלוא הוא : winterwonderland חוויה סופר כייפית שימו לב שהיינו רק בוגרות ונהנו כמו ילדות!!

אם כבר הזכרתי אוכל שימו לב לא לפספס (שהאמת,אי אפשר כשקצת קוראים המלצות על לונדון) את שוק האוכל בורו - שוק יפהפה שהוקם לפני 1000+ שנה ולפני כ-17 שנה זכה לפריחה מחודשת.. העושר, השפע,הריחות הצבעוניות והטעימות. חלום!!!

ב- Covent Garden השתוללנו על היופי והקסם ה"כריסמסי" שנגלה מכל עבר, החנויות המדהימות (חנות שלמה של מומינים!!!) ועוד חנויות צבעוניות ומשגעות מלאות ברעיונות שנונים למתנות ולתוספות לחיים שפשוט מסבים אושר רק מצפייה בהם, תוספות של הופעות רחוב והיינו לגמרי בדיסני לנד :).

באחד הבקרים הקצת פחות קפואים שהיו, החלטנו לצאת לסיור רגלי שכלל את

GREEN PARK וואו משגע !! קפה ומאפה אוכמניות טרי, מליון סוגים של ציפורים, עופות מים ועוד ועוד חיות בליווי הסברים שהוצבו ברחבי הפארק קצת גרם לי להצטער שהקטנות שלי לא איתי.. הצצה על הארמון בקינגהם כמובן ומשם לכנסיית ווסטמינסטר בגדול אחרי כעשרים דקות ומיליון קברים - הרגשתי שמיציתי , חלקתי כבוד לוויליאם שייקספיר, צ'ארלס דיקנס וחברים נוספים ומשם המשכנו לשורטדיץ' השכונה הכי מאגניבה בעולם! להתפנק במאכלים הודים.. תמיד היה לי חלום (עוד משהבנתי שאני אחזור באיזשהו שלב מהודו) להגיע ללונדון ולאכול הודי. אז הגשמתי אותו ולמרות שכולם מדברים על דישום ההודית הלוהטת, והיא באמת כזו. יש לי הרגשה שיש מסעדות מטורפות נוספות הודיות. רגע אחרי שעזבנו את דישום, נגלה לפנינו רחוב עמוס וצפוף במסעדות הודיות שנראות ממש בומביי. המוזיקה, הריחות שמלאו את הרחובות והמלא(י) הודיים בחוץ שמנסים לשכנע אותך להכנס.. הודו :)

אלו היו הטיפ-תוספות שלי למידע שבטח כבר אספתם - מוזמנים להוסיף כאן מטה בתגובות עוד המלצות טובות!

ו.... לרגע לו חיכינו > > > הפתעת ט"ו בשבט!!!

אני תתתתמיד, אוהבת להביא איתי זר פרחים /עציץ עונתי או שלל צמחי תבלין לפי רעיון מסוים (כמו אדנית לבישול איטלקי עם ריחן עגבניות שרי ופלפלים..יא-ם!), כשאני נפגשת עם חברים ומשפחה.


Let Surprises & love GROW

ט"ו בשבט בשבילי הוא החג - מלא בוץ בבית, עציצים שתולים למחצה, מעט פרחים ששרדו את השתילה של הקטנות וחיוך ענק ומסופק של עבודת אדמה מרגשת.

רק התבקש שיום יבוא ושתי האהבות שלי: הפתעות ושתילות, יִרְקְחוּ יחד למתנה כייפית ומסקרנת בטירוף : עציץ - הפתעה! רוכשים זרעים (או זרעים להנבטה), בוחרים כלי חמוד, עורמים קצת חול בתחתית, זרעים מעל (או במקרה של הנבטה -צמר גפן בתחתית וזרעים מעל), מוסיפים ברכה יצירתית (סגנונות לדוגמא: מסקרן ומלחיץ - "זה הקטן גדול יהיה " ,ריגשי -"שלא תשכחו אותי", רומנטי: "תנו לאהבה שלכם לגדול" או הקלסיקה העל זמנית: "חג שמח ופורח"), הוראות טיפול (סוג ההשקייה, אור, צל.. שימו לב לרמוז או לגלות בטעות מה עומד לצמוח בסופו של דבר..)

ומבקשים הזמנה לקטיף. מחכים. מסתקרנים בחזרה מה קורה , איך מתקדם.. .

מרימים צלצול ולבסוף נפגשים שוב לראות איך מתקדם ולעבוד על השותל שבסוף יצא לו חציל :)

לילדים זה בכלל מושלם , הסקרנות וההתלהבות עד לגילוי המשמח של עגבניית השרי שמבצבצת או הגזרים המתוקים. עונג צרוף!

חג ט"ו בשבט שמח חוגגים אהובים ! מלא הפתעות פורחות!

bottom of page