top of page

מה? כבר נגמר?

עודכן: 12 באפר׳ 2020


אפטר חג שמח! ואפשר גם להוסיף בשעה טובה! היה ממש טוב, וטוב שהיה אבל בהחלט טוב שנגמר. ועכשיו שאפשר קצת לנשום לרווחה וקצת לעכל את כל מה שעברנו בתקופה האחרונה. אני בטוחה שכמוני כמוכם - התרוצצתם בין עבודה, ארגוני "מי ישמור על הילדים" , הפעלות "כמה אפשר לראות טלוויזיה", אוכל "שוב רעבים?", מפגשים משפחתיים במיליון קבוצות "פיקניק משפחתי חול המועד" ועוד ועוד... רק מלכתוב את חלק מהדברים אני מותשת/מוצפת..

מה שהביא אותי הבוקר, להצתה מאוחרת, או יותר נכון ניצוץ של הארה עמוקה על שיקויי ההפתעות -

מסקרן נכון..? בואו נתחיל:

בתקופה האחרונה נפגשתי דרך מרקחת השיקויים בא.נשים (בעיקר נשים) מ-דהימות! למזלי, דרך יצירת הקשר שלהן, כחוגגות עתידיות, הכרתי עולם מופלא של נשים באמת מעוררות השראה שכולן עוסקות (בסופו של דבר) בקירוב האושר לחיינו בדרכים שונות ומופלאות! מה שגרם לי להבין שגם בשיקויי ההפתעות יש חלק נכבד וחשוב מאוד בהבנה שהחיים מזמנים לנו הפתעות, מתוכננות עבורנו שיעדם עדיין אינו ידוע.. הצלחתי להסביר?

הרעיון שאנחנו ממלאים מעין שאלון חוגגים ,ממש כפי שיש באתר - השלב הראשוני בהזמנת השיקוי וכך גם הדברים אותם אנחנו מבקשים, מכוונים לעצמנו במחשבות על החיים, יוצרים מציאות מפתיעה ומרגשת!

וכמה כיף להשתעשע במחשבות, שמחכות לנו עוד טריליון הפתעות מתוכננות מראש עבורנו ושאיננו יודעים עדיין את יעדם.. :) ועל ההארה הזו אחראית יעל דורון יבין המשגעת ( "באתי להינות" מומלץ בטירוף תגגלו אם עדיין לא שמעתן), שהיא לגמרי חלק מההפתעות שהחיים זימנו עבורי - כיף!!


מה שהוביל להארה נוספת/טיפ חוגגים משובח/עצה להצתת אש הזוגיות...

שיקוי זוגי מפתיע - מתכון :

#1 מכנסים דייט : "זוגיות? זמן להפתעות" ובו מחליטים על סבב בו, פעם צד אחד אחראי על תוכנית והפתעה

והצד השני רק מקבל עדכון מתי להיות מוכנ.ה ומתי מחליפים.

#2 על המפתיע לדאוג לתוכנית קלילה ונעימה (יש מלא רעיונות כאן בבלוג לדייטים כייפים וגם כמובן שיטוט ברשת יניב תוצאות כייפיות) כדאי לשמור על עקרון הגיוון (פעם מפגש מפתיע עם זוג חברים, פעם ערב סרטים ונשנושים, פעם טיול על שפת הים..) וכן לשמור על פורפורציות (אנחנו לא בתחרות :))

#3 על המופתע לזרום עם התוכנית גם אם היא לא היתה נבחרת על ידיו (מה קשור עכשיו משחק רוגבי בצפון?) ולפרגן באהבה על המחשבה והתכווננות. #4 כותבים בלו"ז המשותף את הסבב (מחליטים על זמן הגיוני נגיד אחת לחודש -חודשיים) וזורמים בהנאה עם השיקויים הזוגיים בטירוף!

מה אתם אומרים? שווה לנסות!

מוזמנים לשתף כאן בתגובות איך הולך לכם בתפקיד "רוקחי ההפתעות" :)) תהנו!

bottom of page