top of page

Road T(r)ips

עודכן: 12 באפר׳ 2020


בין אם בחרתם בנסיעה במכונית, טיסה בשמיים, שייט בנהר, חללית משוכללת ..

כל אמצעי תחבורה שיהיה - כדי להגיע למקום חופשתכם, תמיד תמיד תדרשו להמציא ולמצוא משחקים מעכבי סבלנות, רעיונות יצירתיים לשמירה על הסדר ועל השקט ובמקרה שממש זורם לכם -

אולי תצליחו אפילו להנות מהדרך :) - מוגזם הא?!

כך יצא, שבקיץ האחרון פנו אליי חוגגים אהובים בבקשה - להכין מארזי הפתעות ונצנוצים , כתוספת מפנקת לחופשות משפחתיות בגולה - ובעיקר לסייע למשפחות לעבור את הדרכים ה-לעיתים מייגעות, בכיף.

בתפריט החוגגים: טיול בת מצווש מרגש, טיול רב דורי לאי יווני נסתר ומסתורי וטיול שורשים משפחתי מורחב.

לאחר שענו החוגגים על השאלון, שנשלח אליהם, התיישבתי לחקור.

ראשית, בחנתי את המסלול (למציאת נקודות עניין מרגשות שנוכל לשווק בטיזרים מגניבים לאורך הטיול)

לאחר, התעמקתי בילדים - מה הם אוהבים, מה מרגש אותם - זאת כדי ליצור "נושא מרכזי" שישתל בתוך התוכנייה של הטיול, וכשהיו לי את שני אלה נותר רק להפיק את המשחקים, החידות, הפרסים והנצנוצים.

קווים לדמותה של ערכת ההפתעות לטיול משפחתי!

שימו לב כי הוראות אלו נכתבו בדמעות (של הילדים, ההורים וכל באי דרכם..) ונוסו בקפידה על ילדים ,

בגילאי 5-16 , בזמן הטיול.

#1 מפה ממוסגרת - את מפת הטיול כדאי להדפיס ולמסגר (מסגור פתוח - רק מסגרת ללא זכוכית/פלסטיק) כך הילדים יוכלו לסמן תוכדי טיול את המסלול, לקשט להוסיף מזכרות (השתמשו במדבקות, טוש זוהר, צבעי עיפרון ..)

#2 ארנק מזכרות - תפקיד חשוב ימלא הארנק בהסמכת הילדים לאחראיי המזכרות של הטיול!!

כל שובר, קבלה, פתקית כניסה - תכנס לארנק בצורה מסודרת ותשאר שם לטובת הסעיף הבא.

#3 אלבום תמונות - מלבד הצילומים הרבים (אפשר גם לצלם קמע משפחתי בכל תחנה.. להכין מעין סיפור מסע של הקמע בתוך ההרפתקה המשפחתית), קבלו > > טיפזהב : תמיד צלמו את שם המקום לפני סדרת התמונות, מה שיקל עליכם בהמשך לזכור איפה הייתם וכו'. לאלבום תוכלו לשדך את המזכרות שנאספו בסעיף הקודם - מושלם ליצירת אלבום זכרונות כייפי ויצירתי.

#5 עליאקספרס - נאמר שהילדים ממש בקטע של קוסמות או פיות או צפרדעים.. כל שתרצו תמצאו בצורה מסודרת בעליאקספרס- בשורת החיפוש כתבו "MAGIC FOR KIDS" לדוגמא, ותוכלו לבחור מבין הפריטים השונים ולהזמין המווווון אביזרים מיוחדים, בסכומים מזעריים **יש לתכנן מראש. אם נזכרתם ממש ברגע האחרון - קפצו לסטוק הקרוב אליכם רוב הסיכויים שתמצאו שם גם דברים ממש מגניבים לתוספות. הרעיון הכללי - שתהיה חבילת הפתעות/פרסים שבכל עת שתרצו, תוכלו לשלוף פריט מסקרן.

ולסיכום, זכרו שהדרך לטיול מהנה רצופה בהמון כוונות טובות וגם בעצבים.

ובסוף זוכרים את כל הרגעים המאושרים!

המשך חופשה נעימה 💫


רוד ט(ר)יפס - נסיעה שקטה ומהנה

bottom of page