top of page

Our family ride!

עודכן: 12 באפר׳ 2020


אם גם אתם נהנים בתקופה זו מנסיעות משפחתיות מלוות פסקול נעים בסגנון: "אמממממממממממאאאאאאא", "משעמממממם לייייי", "היא מסתכלת בחלון שלייייי" וכמובן בחילות הנסיעות שלא נזכיר בהרחבה... ממליצה לכם בחום לקרוא את הרעיונות הבאים שאספתי בחירוף נפש ונסיונות שמירה על מוד רגוע, בנסיעות משפחתיות קצרות, ארוכות,תוך ניסוי וטעייה על שפנות הניסיון המתוקות והפרטיות שלי.


חופשה נעימה!!!!!

ההצעות המובאות כאן לפניכם, נוסו באהבה גודלה - שופרו התשכללו והתנצנצו בתקופה האחרונה -

ולהלן חמשת הרעיונות - שאתם חייבים להכיר - לנסיעה משפחתית:

#1במקום הראשון חבילה עוברת: לקראת החופשה יושבים עם הילדים, את ההפתעה אורזים עוד קודם (שתישאר הפתעה :), לרוב אני קונה הפתעה אחת לכל משתתף שלא יהיו בעיות או הפתעה מספיק גדולה שניתן לחלוק (שוב הסטוק'ים למיניהם פשוט מושלמים שלל הפתעות בשקל,שתיים - משחקי דרך כייפים, בועות סבון.. תלוי במה שהילדים אוהבים , אפשר כמובן לחבר את ההפתעה לחופשה עצמה - נוסעים לים, שימו קרם הגנה בריח מיוחד, צעצועי חוף, כדור לניפוח למשחק תופסת וכו.. ) אני אוהבת שאלו גם משחקים שניתן להמשיך ולשחק בהם בדרך - כמו משחקי חשיבה קלילים, חוברות צביעה, מדבקות וכו') ובקיצור מתחילים לעטוף - בכל שכבה כותבים חובה שיש לבצע : שיר מצחיק שמתחיל במילה מסוימת, חידה מעניינת, מציאת חרוזים - בהתאם לגיל הילדים ולעולמם הפרטי (אפשר כמובן לשלב גיבורי על וכו') - וכך חברים זכיתם בפעילות טרום נסיעה וגם אחרכך בנסיעה עצמה זה מאוד מרגש אותם לשחק במשחק שהם הכינו בעצמם. את החבילה מעבירים מאחד לשניה לפי סדר השעון או מה שתחליטו כך כולם משחקים ואין בלאגן ברכב בזמן הנהיגה.

שימו את החבילה בשקית שתוכלו לזרוק את כל הניירות במהלך המשחק ולמחזר בסוף.

#2משחק החושים :כיסוי עיניים חמוד (אפשר לקנות בכמה שקלים - כדאי להשקיע כדי שלא תצטרכו כל הזמן לקשור) מכינים חבילת קרטון קטנה עם פתח קטן שניתן להכניס רק את היד פנימה - מכניסים לתוך החבילה המון הפתעות קטנות מצחיקות - בובות קטנות, גולות.. תחשבו שונה, אפשר לשים שן שום אחת, קטניות יבשות.. העיקר שיהיה מעניין לפענוח. בכל תור כל אחד מהמשתתפים שולף הפתעה ומנסה לנחש ללא עזרת המשתתפים האחרים. (מצאנו שזה מצחיק מאוד לעזור למי שמתקשה ולתת רמזים כמו לטעום,להריח..ולשמוע מה הם חושבים שזה).

#3"אני ראיתי" בכל תור, כל אחד מהמשתתפים צריך למצוא משהו בנוף הנשקף בזמן הנסיעה ועל יתר המשתתפים לנחש מה הוא ראה (סוג של כן לא שחור לבן) תחליטו מה אסור להגיד, מצחיק מאוד (נגיד אצלנו אסור להגיד נכון)!! גורם לכולם להביט החוצה ומעביר בצ'יק קילומטרים של נוף משגע וגם שמים לב למה שקורה בחוץ שזה בכלל תענוג!

#4זוכרים את המשחק NEVER? בגדול זה משחק בו בכל תור שולפים פתק מתוך קופסה שהוכנה מראש, בכל פתק כתוב משהו מצחיק שלא עשית מעולם..."אפעם לא עשיתי פיפי בבריכה.." כל מי שעשה פיפי בבריכה צריך להצביע - מקבל מדבקה עגולה קטנה. מי שלא עשה מעולם פיפי בבריכה לא יקבל מדבקה.. המשתתף שלו יהיו הכי פחות מדבקות הוא הזוכה, וכדאי שלזוכה המפוקפק ינתן פרס מפוקפק (אני אוהבת לקנות אביזרים של תחפושות מצחיקים כמו כובע מצחיק, קשת לראש מוגזמת..) זה חייב להיות פרס מצחיק שלא באמת רוצים לזכות בו (כל הכוונה של המשחק להיות סופר כנה).

#5ניסויים! מארגנים מארז סגור לנסיעה ובו מכינים אביזרים שונים שניתן ללמוד ולהתנסות בהם בזמן הנסיעה מה שבעצם מעביר לנו את הזמן בכיף - כאן בקישור תוכלו לקרוא על אהוב אצלנו וברשת יש עוד המון ניסויים לא מלכלכים שניתן לקשור להמשך הטיול - זה גם סופר כיף וגם ניסויים עצמאיים - שאולי גם יתנו לכם קצת שקט :)

🌸חופשה נעימה והכי חשוב סעו בזהירות וחזרו בשלום 🌸

יש לכם גם רעיונות לנסיעה משפחתית כייפית ? (בכוונה לפחות :), כתבו בתגובות...

bottom of page