top of page

Enjoy the silence 💤

עודכן: 12 באפר׳ 2020

לכל אחד מאיתנו מגיע שקט.

זוהי זכות בסיסית שנרמסת לעיתים קרובות, מידי, בחופשות, שבתות, טיולים,ארוחות וסתם אחרי צהריימ'ושים משפחתיים.. עם גל המחאות האחרון (והצודק, חלילה שלא ישתמע שאני לועגת למחאות, אני פשוט נסחפת עם הגל..) אני רוצה להרים את נס #מחאת_השקט .


כהורים, אנו נתקלים בדיצבלים רמים מידי של דיבור חזק, שירי פופ הזויים וצורמים, משחקים שהופכים למריבות על קוליות, הפעלות ימי הולדת (מישהו יודע למה צריך ל-צ-ע-ו-ק לתוך המיקרופון? כאילו באמת גברת מפעילה, הבאת מיקרופון ומגבר.. למה את צועקת לתוכו?!) צרחות של אושר, צרחות של כושר וצרחות. סתם צרחות ("אני לאאאאאא עיפפפפפפפההההה") .

לכל אותם הורים, שכנים, אחים גדולים, סבים, גננות ואנשים באופן כללי, שישמחו יחד איתי להרים את נס המחאה השקטה! הכנתי והבאתי לפניכם מקבץ רעיונות מתוחכמים למשחקים משותפים שיש להם בסיס אחד משותף וקסום: שקט.


BE BRILLIANT
חמודים ושקטים!


שמעתם את זה?

משחק מדהים וקליל שתפור במיוחד לנסיעות (קצרות/ארוכות..) אתם תחליטו כמה להשתמש בו שימו לב לא להתפתות לשימוש יתר, שכן המשחקים כאלו קסומים, מאחר והם חדשניים ולא שחוקים... .

בוחרים שיר שמח וחמודי, נגיד כזה, מבקשים מכל המשתתפים לגעת באף עם האצבע כל פעם ששומעים את המילה "במבה" ולספור כמה פעמים הם נגעו באף.

שימו לב יש לשמור על שקט מופתי לאורך השיר כדי להצליח במשחק + לזכות בפרס.

פרס מומלץ: אטמי אוזניים :) סתם, משהו שקט כמו חוברת צביעה וטושים.


שלטים ונהנים!

לפעילות הזו יש להכין מראש שלטים בהתאם למשתתפים. כלומר אם המשתתפים כבר יודעים לקרוא - תענוג, אם לא יש להיות יצרתיים (אפשר עם גזרי עיתון זה נהדר, או אם אתם מציירים מעולה זה גם מוש).

מכינים שלטים ובכל שלט בקשה מצחיקה נגיד:

*היי חמודים                                        *בואו נראה אם תצליחו להעביר את הפעילות בה-                           *לא מדברים!                                       *אנחנו מעבירים שלטים עם מה שאנחנו רוצים                      *שתעשו או לומר לכם                                 *שימו לב!                                                          *כל פעם שמישהו מדבר-מההתחלה!                *שלוש                                                        *ארבע                                                *ו...התחלנו!                                                       *כולם עומדים במעגל ומשחקים 21 עם כדור               *(מטרה לזרוק את הכדור 21 מבלי שייפול)     *בסוף כולם להתיישב בחזרה!                                    *לא לשכוח לשמור על השקט...                    *התחלנו!                                  

*מצויין!עכשיו לשבת!                            *למחוא כפיים שהצלחנו!                                 *אנחנו אוהבות אתכם!                                      *משימה הבאה-כולם להסתדר בשורה לפי הגובה.                                                            *הנמוכה ביותר בצד ה-1 והגבוה ביותר בצד ה-2. בהצלחה!                                               *מעולה! אין כמוכם!                                               *עכשיו להסתדר לפי מידת הנעליים                       *המידה הנמוכה בצד אחד והגבוה בצד השני.  *מעולה, עכשיו למחוא כפיים!                          *להשיג 2 שעונים (בלי לדבר!)  

.... הבנתם את הראש :)

פרס מומלץ: בנדנה אופנתית סטייל תנועת נוער :).


מה בקופסה (גרסת השקט)

הנוסח השקט והרגוע של המשחק מורכב מ:

קופסה (גודל סבבה כזה שאפשר להכניס את היד פנימה ולהוציא מבלי להפצע מצד אחד, אבל גם שלא ניתן להציץ..)

הפתעות - במגוון מרקמים, גדלים ושימושים (נגיד סוכרית ג'לי, בובה קטנה, תפוחאדמה, ספוג..)

מילוי (צמר גפן, נייר טואלט, עיתונים מכווצ'צים..)

מכניסים את ההפתעות והמילויים לקופסה סוגרים היטב, פותחים חריץ קטן ליד ונותנים בתורות לילדים להכניס את היד ולרשום בפתק סודי מה הם הרגישו בפנים.

על כולם לשמור על חשאיות ושקט (לא מספרים מה מרגישים)

עם ילדים קטנים שלא יודעים לכתוב אפשר פשוט לתת להם להרגיש וללחוש לכם באוזן מה הם חושבים שזה.

מטרת המשחק: לגלות כמה שיותר פריטים/הפתעות.

פרס מומלץ: קובייה הונגרית.


ויש עוד המון משחקים שניתן להמיר לגרסה שקטה ומגניבה כמו משחק הפסלים, הרצל אמר (רק בפנטומימה), חיות שקטות (מדמים אקווריום משפחתי: דגים, תמנונים.. תנו לדמיון להתפרע)


בברכת קיץ שמח, חופשה נעימה המוווון צחוק ואהבה ו..-

May the silence be with you





bottom of page