top of page

SHANA TOVA PLS!

למרות תפילותיי, תחנוניי, שליחת אנרגיות טובות וסגירות הדילים עם ההוא/היא/הם שם למעלה ("..רק שיחזרו למסגרות, אני מבטיחה לתרום יותר, לעשות יותר למען החברה, לרוץ לכנסת.. פליז רק שנחזור לשגרהההה..") זה קרה - אנחנו בבידוד! בראש השנה :).

אז נכון, נחגוג יחד בבית, נכון נכניס את אווירת החג, וגם נכון שמהרחמים של המשפחה והחברים האהובים ביותר שלנו, קיבלנו משלוחים מתוקים של מטעמי החג האוהבים - ועדיין הרגשתי שיש צורך (בגלל שזה רק אנחנו וקצת מרגיש כמו כל ארוחה משפחתית פלוס חגיגי..) להכניס התכווננות "ראשהשנה" כלל משפחתית ולכן הכנתי לנו משחק שולחן מתוק (שניתן בהחלט לשחק עם שולחנות אחרים תוכדי זום חגיגי).


מה עושים? לוחצים על התמונה כאן מטה, יפתח לכם דף חדש עם כל הכרטיסיות - מדפיסים (אפשר גם שחור לבן ואז יכולים גם להנות מלצבוע), גוזרים ומניחים בערמה חגיגית על השולחן. בכל תור מרימים כרטיס אחד מקריאים בקול וכוווולם עונים.. זו הזדמנות מעולה לשחזר את השנה האחרונה, לשוחח, לעכל, להודות להנות ולהמשיך הלאה!


רוצים לנצור לנצח נצחים את הרגע? כתבו בגב כל כרטיס את התשובות של כולם, שמרו במעטפה לשנה הבאה והחביאו למזכרת מהשנה(ים) ההיסט(ו)ריות שאנו חווים :).


הכי חשוב, לשמור על המורל הגבוה, הגוד וייבס ושתהיה לנו חוגגימוש, שנה טובה מתוקה ומלאה הפתעות משמחות!
















bottom of page