top of page

"הוּגָ-לי היוּגָ-לך"

עודכן: 17 ביולי 2020

חוגגימוש, כשהמצב קורונוש יש רק פתרון הגיוני וגאוני כאחד > > > בואו נתנַחמֵם יחד!!!

רבות נכתב ודובר על המושג הדני "הוגה" והאמת יש לי כל כך המון, המוניייי מילים לתאר ולהוסיף לו מעצמי, אך את הרעיון המזקק שלו, יחסית קל לי לסכם: החשיבות של הפשטות. אלו הם ימנו, חוגגים אהובים- לחגוג את הפשטות, להנות מהשגרה שיש ועודנה, להתכנס לזמן של ביחדנס מוגדר ופשוט להיות.



אחל'וש, מה עושים??

תראו חוגגימוש, חמשת העקרונות המובילים בהשגת "הוגה-טיים" מגניב שכזה לטעמי הם:

1. אווירה- עדיף חלל מסודר, נקי ומרגיע. דאגו לסדר לכם חלל שמרגיש לכם נעים וכייפי, תוסיפו תאורה מתאימה (נורות קטנטנות כאלו שיקשטו החלל אפשר לקנות בסטוק.ים למיניהם בעשרה שקלים, לדוגמה, או נרות כייפים - יש תמיד דברים מגניבים באיקאה:). אחרי שסידרנו את התאורה, ארגנו לכם עכשיו את פינת המרבץ המושלמת בשבילכם, הכריות המפנקות, השמיכות, מה שאתם אוהבים זורם.

בונוס'לה: להשלמת האווירה הכנסו לכאן 8 שעות (!!!) אח בוערת או לחיצה כאן תוביל אתכם לשעתיים של צפייה בשלג נופל ברכות.. הוגה שלכם, תתפרעו! יש כמעט הכ-ל ברשת, חינם וסופר מגניב ׁ(הייתי חייבת להוסיף שכאן תלחצו ותגיעו לצפייה באגם 10!! שעות אשריכם :))

2. ניתוק וחיבור - מתנתקים מכל הבחוץ (מיידעים את מי שצריך שתהיו זמינים רק מחר בבוקר, עוד חמש שעות.. מה שאתם צריכים אבל חובה להתנתק!), סוגרים את הבחוץ ומתחברים לעצמכם ולמה שכיף לכם לעשות, מוזיקה אהובה, קריאה, שיחת לב אל לב, טיול ארוך בטבע, מקלחת שקטה.. .

בונוס'לה: פליילסט מגניבוש שיכניס אתכם לאווירה.

3. יאמי אין מיי טאמי - בגדול ההוגה המקורי מדבר על אוכל מנחם ומחמם שהכנתם בעצמכם כמו דייסה, כי אם נמשיך את קו המחשבה הדני, הדייסה מתחברת למאכל ילדות שמזכירה לנו תמימות ועושה לנו כיף בבטן ובנשמה. בשבילי זה כריך חביתה פשוט חמים וטעים כמו שאמא שלי היתה מכינה לי :) (היא בטח תהרוג אותי שתקרא אבל אמאוש מה לעשות מבין כל תבשילייך את הפיתה-חביתה אהבתי הכי הרבה וזה לא אומר כלום על היתר הוא באמת חרוט לי בלב כאוכל מנחמם). בקיצור תאכלו מה שבא לכם, העיקר שינחמם אתכם בכיף.

בונוס'לה: מתחשק לכם לגלות מה הדנים אכלו כשהיו ילדים? כנסו לכאן וגלו 13 מתכוני הוגה מומלצים

4.חבר'ה - כאן אני לגמרי זורמת עם המצב הקיומי של כולנו (כן מותר להיפגש, עם מי נפגשים, בא לנו להיפגש..?) אז בגדול חוגגימ'וש נסכם שתהיו עם מי שאתם מרגישים -עצמכם. אגב גם להיות עם עצמי זה נהדר :) כולנו צריכים לפנות זמן לעצמנו מידי פעם...

בונוס'לה: תמונות!! ביומיום, אין לנו כמעט זמן לחזור אחורה בכוננים ולמצוא את האלבומים מהודו 2002 אבל תקשיבו, תזמינו איזה חבר.ה טובים לזמן התנחממות ותפתיעו אותם בצפייה באלבומים ישנים... (ממליצה לעטוף את הכונן כמו מתנה ולהגיש לאורח..סתם בשביל הכיף :).

5.זרעי שלווה: מלבד קפסולת הזמן, הכל כך חשובה הזו!!, שבה הקדשתם להוגה זמן מכובד.. הרעיון השלם מדבר על הוגה כדרך חיים: חיים שלווים של הנאה מהיש, פשטות הדברים בו ההווה מקודש.. נסו לזרוע את הרעיונות האלו גם ביום יום, הקיפו את עצמכם באנשים שעושים לכם טוב שאתם יכולים להיות עצמכם, הקיפו את עצמכם בחללים נעימים, בשיחות טובות, בזמן מנותק מהבחוץ, באוכל טוב שהכנתם ושעושה לכם טוב..

HAVE A HUGGE TIME !!!!

שיהיה לנו טוב והרבה ממנו חוגגימוש 💝

יש לכם רעיונות מחנממים? תגובות מנחממות? כתבו שכולנו נתחמנם יחד👇


bottom of page