top of page

קיץ טוב בראש טוב!

עודכן: 28 ביוני 2023

בל אנחנו חוגגים את יום ההולדת באוגוסט.." - סיפרה לי בעצב קל חוגגת מופלאה ומופתעת לעתיד, עם חששות ממה אפשר לעשות, בכל זאת - חום שועלים בחוץ, חופש גדול, מחירים מופקעים... אימת החוגגים!!.


האומנם? (אני שואלת באופן רטורי לחלוטין :)).


תראו חוגגימוש,

בין אם מדובר בחגיגות בעונת הקיץ או החורף או הסתיו או האביב או מזג האוויר השתגע..

כל זמן הוא זמן טוב לחגיגה!

ומאחר ולקחתי על עצמי את שליחות החגיגות המפתיעות, החלטתי לשנס אצבעות ולכתוב לכם כמה טיפים מעולים לחגיגה מופלאה, כן כן באמצע האוגוסט-פסט או בכל יום אחר בקיץ הכייפי והשמשי שלנו בארץ.

אבטיח שמיים
קיץ טוב בראש טוב

הטיפים שלי, לחופשה קייצית בישראל המושלמת!

  1. זמנים באוויר - תראו זה לא סוד שיש שעות חמות-לוהטות-רותחות!! בקיץ, ולכן, כדאי שבשעות החמות מאוד, נמצא את עצמנו במזגן עם משקה קר ואפילו איזה ספה כייפית (אם כבר..). כך שהטיפ הראשון שלי מתייחס לחלוקת הזמנים - לשעות פעילות בחוץ ושעות פעילות בפנים. בוקר יתחיל משעה מוקדמת (זה הזמן לצפות בזריחות מרהיבות גם השמיים לרוב בהירים שזה פלוס רציני ואחד היתרונות של הקיץ), עד גג שעה 11:30. אחרי הזמן הזה עליכם להיות בקירור :). התחלת פעילות בערב סביב השעה 18:30, לפעמים קצת קודם או אחרי אבל זה בערך הזמן ההגיוני לפעילות בחוץ. בין לבין מה עושים? נחים או מתקדמים לסעיף הבא.

  2. פעילויות ממוזגות - מתכננים פעילות סביב מזגן :) - מחפשים מקומות סגורים וממוזגים לחוויות: סדנאות יצירה, אומנות, מוזיקה, גלריות, תערוכות, סרטים, הופעות, בישולים, ספורטיביות, מפגשים פותחי תודעה, מפגשים עם חברים - הכל אפשרי בכל שעה. כדי לגוון את היום/החופשה - כדאי שיהיו כמה מכל סעיף 1, 2 (להתחיל את היום בחוויה בחוץ בשעות נעימות יחסית ולהמשיך לחוויה ממוזגות או הפוך).

  3. הכנה טובה - בזמן התכנון, לפני שיצאתם לדרך החגיגות - קחו בחשבון תוכניות על מה להביא אתכם (שתייה קרה באוטו, שפריצר מים נחמד כמו לעציצים לרענון בהליכות, כובעים שניתן להרטיב וכו'). בנוסף, תוכניות על עצירות רענון מאוד חשובות לנהגים ולכוווולם. עצירה למשקה קר, גלידה, עגלת קפה, תצפית מוצלת עם נשנושים שהבאתם - החום מעייף מאוד! חשוב לקחת בחשבון את העצירות האלו הן ממש ממש הכרחיות, לגוד וייבס של כולם.

  4. בנחת - אומנם חם ויש קצת "עומס עיצבי" באוויר הדביק, אבל אם תקחו את הדברים בנחת (תאמרו לעצמכם במנטרה חוזרת, הגובלת בטירוף חושים - "חלק מהחגיגה זו גם הדרך, כן גם הפקק, גם הריבים בספסל האחורי, גם הקטשופ המרוח עליייי"), תופתעו לגלות שהכל מסתדר ואפילו ממש ממש נעים יחד לטייל בקיץ :).

  5. מקום להפתעות - תמיד תמיד תשאירו לכם מקום להפתעות, הייתם בסדנת נצרים עכשיו על הר באמצע הרמה, תשאלו את מעבירת הסדנה היכן המעיין שהם הולכים אליו? איפה *אתם* אוהבים לאכול פיצה? קבלו את כל הטיפים תוכדי תנועה - הסודות הכי כמוסים בשיקויים שלי מגיעים אליי "משוםמקום" שתכננתי - תמיד בהפתעה :) וזה עונג כפול.

ולסיכום קייצי,

יש לנו ארץ מהממת בכל עונות השנה ולכל החוגגים מגיע לחגוג את יום חגם גם אם זה בול ביום הכי חם (או קר) בשנה! לעוד טריליון חגיגות, חופשות והפתעות בכל זמן חגיגי שיהיה!

bottom of page