top of page

היי דרומה - הסוד לחופשה משפחתית מורחבת ומוצלחת!

לקח לנו (..לכולנו, לכלל האנושות) "רק" שנתיים לצאת שוב לחופשה משפחתית רבתית - הכוללת שלל גילאים, העדפות, בקשות, רצונות, דעות ורגשות.. או כמו שאומרים נסענו לריב במקום אחר :).


ההחלטה נפלה אי שם עוד בשלבי הדעיכה של הקורונוש - "נזמין היום מקסימום נבטל", הזמנו לינה בוילה משפחתית במצפה רמון ושכחנו.

מתי נזכרנו אתם שואלים? כשהסתיימה המלחמה ("שומר חומות"), ביום הראשון לשגרה כשכל הטראומות של השנה האחרונה, מאחורינו - לקחתי את הבנות לחלץ עצמות ולשחרר נפשות סגורות, לנינג'ה החדשה שנפתחה. מפרגנות ונהנות! כעבור כמחצית השעה מהרגע שהגענו לנינג'ה - לא יכלתי להתאפק עוד - זה היה חזק ממני! קראתי לבנות שלי ולכל הילדים פעורי העיניים לראות איך עושים את המסלול נכון :)

שברתי את הקרסול תוכדי ריצה חיננית על המסלול. נריץ את הסיפור כארבע שעות מאותו הרגע, קיבלתי במיון גבס חדש והנחייה של שישה שבועות ללא עמידה על הרגל. באותו הרגע נזכרתי בחופשה. זה היה הרגע שבו הכל התחבר לי.. יצאתי כמו קווין ספייסי מהמיון (סטייל החשוד המידי) עם זהות חדשה (על כסא גלגלים), תהיות על החיים ובעיקר מה יהיה על החופשה?!.

במשך חודשים אספתי בראשי רעיונות יצירתיים לחופשה משפחתית מורחבת-רבתית, בדרום - מסלולים, חוויות אוכל, אקסטרים, יצירה, מוזיקה.. הכל היה שם.. מחשבות לחוד והמציאות..אתם כבר יודעים. ביום הראשון (כשלושה שבועות טרום היציאה לחופשה), בדקתי אם כל המקומות באזור נגישים, מהן האפשרויות ואיך אפשר בכל זאת לצלוח את זה! גילתי שבאמת יש המון מקום לשיפור בארץ (וכאן המקום לבקש, שאם יש מישהי/ו שעובד/ת בעירייה אשמח שבכל עירייה ביום הנגישות, יצאו כל העובדים על כסאות גלגלים, קביים וכו , יתורו איש איש את עירו הוא ויגלו במה אפשר לשפר ולהנגיש את העיר - מדרכות גבוהות, דלתות חשמליות..וסטיתי בטירוף אבל זה חשוב). בקיצור, סגרנו על אטרקציה מגניבה וקלילה בכל יום בשילוב זמן משפחתי מורחב בוילה - משחקים,מנוחה, אוכל, בריכה... וזמן גם לכל משפחה גרעינית להחליט לעצמה מה מתחשק לה לעשות וזרמנו... . היה מושלם!

וזה, חוגגים אהובים, הסוד שלי, לחופשה משפחתית רבתית - לשלב זמן משותף לכולם באטרקציות, זמן משפחתי מורחב וזמן חופשי ואישי (עם דגש ל"זמן עצמי" של בריחה למרפסת בקומה השלישית אחרי שזחלתי על עשרים המדרגות עם שיר ותקווה בלב לזמן שקט לבד! וכוס יין צוננת! הצלחתי :).

מאחלת לכולנו קיץ בטוח, חופשי ומלא בחוויות טובות ומתוקות יחד ולבד 💛🌴🐪🌟.

נ.ב אם גם לכם יש רעיונות מגניבים לצליחת חופשה משפחתית - שתפו שכולם יצליחו!!

bottom of page